Eksameid hetkel viiakse läbi Kia Ceedidega, millede sidurit osade õpilaste jaoks omamoodi raske tajuda . Kipub tõusudel lihtsasti välja surema – üpris tundlik. Eriti kui eksami algul nagu ikka on enamusel kerge sabin sees ja jalg väriseb. Üks, mis on kindel, auto käsitsus peab olema juba väga hea enne eksamile minekut, muidu head tulemust ei tule.

Transpordiameti hoovist väljasõit: Alustuseks kohe on seal päris korralik tõusult minek. Sissesõidul on keeld veokitele ja väljumisel “kohustuslik sõidusuund paremale” ning “anna teed märk”.

Mõned nüansid, sealt hoovist väljumisel, katsuks veel lahti seletada.

Sõltuvalt eksamineerijast valitakse ka esialgne sõidusuund.

Kaks varianti:
1. Ei öelda midagi – siis tähendab see seda, et pöörad hoovist väljasõidul paremale ja sõidad otse kuniks, antakse uus sõidusuund.
2. suundume kesklinna poole – selle variandi puhul oleks oluline hoovist väljudes peateele natuke sirgelt välja sõita, et saada kohe ühesuunalise teelõigul vasaku serva lähedusse. Et siis korrektselt edasi teha vasakust servast tagasipööre linna suunas. Seda kohe äärekivi äärest.

Tagasipöördel (pildil punase joone juures) algul kindlasti veel aeglusta vajadusel jää seisma – lase läbi paremalt (vastassuunast) tulevad liiklejad!

Edasi kõik juba lihtne, mäkke üles ja paremale….

Kui oli esimene variant alustuseks siis sel puhul vahel pööratakse kohe peale “Bamboo Gardenit” paremale enne ülekäigu rada.

Seal ole eriti tähelepanelik – märk “30 ala” paremal teenurgal. Väga tihti jääb see õpilastel nägemata kui parempoolsel teel ülekäigurajal on mõni jalakäija või sealt suunast mõni auto vastu tuleb.
Sõltub olukorrast…

Kui juba sinna alasse sattusid siis ole kannatlik see on päris pikk. Ala saab läbi alles järgmisel ristmikul kus ees on uus “30 ala” vasakul “õueala” ja ka peatee muutuv suund.
Sinnani hoia gaasipedaal kerge!

Siia juurde oleks ka üks lihtne soovitus, eksamil vali endale sobiv sõidutempo!
Kui rabistama hakkad siis saad kiirelt koju …